reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Bartošová

Eva Bartošová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

HIM empress JUC. Eva Bartošová - maliarka, výtvarníčka, flauta, historička, genealogička, právnička, misionárka, vizionárka, HIM Eva Miloslavovna, Empress of All the Russias, korunovaná 14. mája 2014, princess Napoleon, Stuart, Valois, Romanov, Russia/Bartos, Oldenburg, Lichtenstein, Luxemburg, Premysl, Bavaria, Rhine, Jagiello, Habsburg, Lothringen, Bonaparte, Aragon, Kastilia, Hesse, Nassau, Esterházy, Apponyi, Pálffy, Balassa, potomok všetkých kráľovských rodov Európy veľmi veľa krát z každého rodu Zoznam autorových rubrík:  JogaŠportSviatkyHudbaUmenieViera

reklama

Viera

O jednom z dôkazov, že Boh existuje a príncípe ako lomiť dopad zla

Eva Bartošová

O jednom z dôkazov, že Boh existuje a príncípe ako lomiť dopad zla

Každému sa asi stáva, že keď niečo vybavuje, robí medzi ľuďmi a stretne takých, čo mu hovoria niečo zlé, alebo sa niekomu niečo zlé stane, že má horšiu náladu, cíti, že niečo nie je v poriadku. Jeho myseľ a psychika reagujú na podnet, že stretli zlých ľudí, jedno čo sa stalo. Každý človek zažil niečo zlé a to ho rozrušilo. Každý to rieši inak. My, maliari, remeselníci, ľudia, ktorí robia s krásnymi vecami, „sme zvyknutí na dobrú náladu“. Určite som na ňu zvyknutá ja. Je to kvôli múdrosti, že nechcem choroby a toto je určitá snaha a múdrosť sa vyhnúť zbytočnému stresu, dať ho preč, vedieť sa zariadiť.

  • 3. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 447x
  • 4
Andeličku muj stražničku alebo Medžugorje u prababky

Eva Bartošová

Andeličku muj stražničku alebo Medžugorje u prababky

Veľa z nás má rôzne spomienky na detstvo. Ja mám spomienky na moju prababku, babenu, Sidóniu, ktorá by mala a má zajtra meniny, na rôzne katolícke veci, ktoré mi ukazovala. Na modlitbu Andeličku muj stražničku, ktorú asi ľudia poznajú rôzne. Na Sedembolestnú Pannu Máriu, ktorú mala na stene v kuchyni a pod ňou ruženec. Tam mi ukazovala hromničnú sviečku a hovorila, že ju zapaľuje napríklad na Vianoce za dedka alebo pri búrke. Hoci sa používa aj iným spôsobom.

  • 22. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 584x
  • 2
Môj vodný krst, Mirjana, Šaštín a rómska osada

Eva Bartošová

Môj vodný krst, Mirjana, Šaštín a rómska osada

Viacero ľudí, aj cirkvi ma odmietlo dať pokrstiť hoci som bola svätá od malička. A dokonca slabo kážu to čo je podstatné. Buď to nevedia, nerozumejú alebo sa im to ťažko káže v hriešnom svete. Trošku sa na to hnevám, ale ešte že som mala takú dobrú prababku, na ktorú sa nemám za čo hnevať, práve naopak. Tá mi vysvetlila čo mohla sväto a aj iní, ktorí sa mi zdajú slabí, hoci boli silní pre niektorých iných ľudí. Prababička, babena, mi už v materskej skôlke hovorila, že sa mám dať pokrstiť v katolíckom kostole a babička z inej strany to odmietla a pre mňa slabo kázala evanielium, hoci kázala najsilnejšie a najviac koho poznám okrem prababky z druhej strany. Potom odmietli iní, naopak to zaiste posúdili ako hocičo iné.

  • 21. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 662x
  • 1
Modrý kostolík, kostolík ako z rozprávky

Eva Bartošová

Modrý kostolík, kostolík ako z rozprávky

Modrý kostolík, kostol Sv. Alžbety, z ktorého odporúčam ísť do kostola Sv. Alžbety Alžbetínok, ktorý je neďaleko, je krásny secesný kostolík, ktorý poteší a zároveň človeku veľa povie. Človek si tu oddýchne v chlade a v modrej nádhere.

  • 22. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 044x
  • 4
Zjavenia Panny Márie a svätých v Bratislave I.

Eva Bartošová

Zjavenia Panny Márie a svätých v Bratislave I.

Bratislava je krásne historické mesto s prenádhernými historickými budovami, kostolmi, ruchom i pokojom zároveň. Trošku z tejto atmosféry a života som skúsila zachytiť na fotografiách, ktoré som starostlivo nakoniec vybrala do týchto videí. Zároveň sa v nich dočítate o zjaveniach Panny Márie a svätých. Zjavenia Panny Márie sú najprv v apokryfách a potom v tradíciách katolíckej cirkvi ako aj v praxi a sú jednou z najhlavnejších pilierov katolíckej viery a praxe.

  • 16. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 817x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu